Jahapp...

Då tänkte jag börja försöka skriva ner lite mer om mina råttors liv då =) Mest för min egen skull då, för att minnas när jag gjorde vad och för att bättre komma ihåg saker jag lätt glömmer bort. Som att väga dom regelbundet till exempel. Och att ge dom räkor oftare (ajajaj på mig..!).

Idag har de då fått räk- och potatismosröra. Den var VÄLDIGT populär trots att den luktade skit... Själv har jag varit på råtträff hos Babbett idag och träffat henne, Tilda, Kickan och Grävlis! Väldigt skoj, men bussbiljetten hade kunnat vara lite billigare... 64kr fattigare... =( Något mer än mat har jag inte hunnit fixa åt råttorna, har jobbat idag och varit på råtträffen. Men så är det första dagen dom sitter i buren på drygt två veckor också =) Dom kan gott sova lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0