Lördagsgodis... en måndag!

Yes, var på djuraffären idag igen och köpt med mig Zophobas. Och de älskade det lika mycket den här gången också - om inte mer! Har kikat på burar också, och frågade om dom hade några begagnade. Men typiskt nog hade de precis sålts. Annars idag då... Odjuren har fått lite frukostgröt. Än så länge inget mer, ska se vad syrran och mamma tänker käka till middag... Jag och pappa käkade upp resterna av pastan.

Apropå lukten så kommer den från hyllan under mitt skrivbord ^^ Den glömde jag helt bort när jag städade, och det ligger en nedkissad tygbit där och stinker. Och jag var för lat för att ta bort den igår när jag upptäckte den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0