Trötter

Både igår och idag har jag varit så jäkla trött... Trots att jag gick och la mig 23 igår, så vaknade jag klockan 10 idag - av en påminnelse på mobilen som började pipa! Har varit så seg att jag inte ens orkat skriva här =P Igår fick de i alla fall lasagne med majs. Och idag har de än så länge fått välling som sen frukost.

Paula: Du undrade varför jag avlivade Lien, hon hade en tumör som var stor som en pingisboll ungefär... Det hade börjat skavas bort hår från den, så jag kände att det var dags.

Kommentarer
Postat av: Paula

Javisstja, det läste jag ju - här eller på forumet. Jag är galet snurrig ibland. Råttan i förgrunden på bilden du kommenterade i min blogg är förresten Sushi-Sus brorsa Chirashi - han börjar bli ståtlig! :)

2007-08-11 @ 20:31:19
URL: http://www.rackarns.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0