Förbannat ÄCKLIGT!!!!!!

Jag är väldigt snäll mot mina råttor egentligen. Idag stod jag och mixade hjärta, lever och njure och det var SÅ äckligt! Trodde jag skulle klara det bra nu när jag redan har hållt på med hjärta en gång. Men inte då... Uhh... Dessutom pajade mixern - det började ryka ur den =P Så jag fick mixa resten med stavmixern och det är verkligen inte kul!

MEN! Vad får jag ut av det här då? Det blir mycket lättare att ge råttorna bra mat när den är färdigmixad och bara behöver tinas. Jag kan ha lite problem här hemma med att hinna ta av maten som är kvar innan mamma ger den till hundarna nämligen ^^ När jag får ork och lust ska jag fixa mer röror, men med vanligt kött i istället. En räkröra kanske förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0