Rådisträff hos Lena!

Var jag på igår ja =) Skoj! Var lite folk där som man kände igen - Lena (förstås), Paula, Kicki, Lina och Nidnal (som jag inte vet vad hon heter på riktigt =P). Sen var det några fler som jag inte kände igen sedan innan. Saiop från forumet var också med, och det visade sig att vi går i samma skola! Såg henne inte idag, men vi är på olika plan ändå...

Tääääääänk vad gärna jag vill utöka råtteriet, skaffa en hanflock och verkligen kunna lära mig lite mer råtta! Jag vill bli duktig jag med =/ Och någon gång i framtiden - när jag blivit duktig, vill jag också föda upp =( Men det känns så långt bort just nu...

Kommentarer
Postat av: Paula

Sånt behöver man inte stressa med, det är ju tvärtom BRA om man samlar på sig så mycket kunskap som möjligt innan man sätter igång! Nidnal heter förresten Sandra :)

2007-10-15 @ 20:13:29
URL: http://starchild.nu/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0