Äntligen städat

Igår fick jag äntligen fått tummen ur och städade voljären. Det har behövts några dagar nu och jag riktigt skäms över hur skitigt det var... Gjorde en smarrig röra med Esbilac, äppelcidervinäger, rapsolja, linfröolja, rivna morötter och spenat. Efter det fick de alger som jag provade ge som de är. Jävlar vad det luktar äckligt om dom förresten. Fast råttorna verkade tycka att dom var helt okej i alla fall!

Jag tror att det är värmen som gör att jag har varit så jäkla trött nu ett tag. Sover till 11-12 på dagen och orkar inte göra någonting när jag väl är vaken. Tack och lov är det väldigt svalt i mitt rum, så tåttisarna behöver inte bekymra sig över någon värmebölja i alla fall. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0