Sponsring, utställningar och nykomlingar

Igår var jag och hämtade sponsring på Simbi Djurens varuhus. Vart ett paket råttmat. På måndag får jag ta mig till de andra också... Jag vet inte om det blir tillräckligt mycket priser eller inte... Jag borde ha ordnat lite mer nu under lovet =(

Just nu sitter jag och väntar på att Johanna ska slå en signal när det blir lunch på utställningen i Finland. Har inte hunnit ringa henne pinsamt nog. Men jag har varit upptagen med annat de senaste dagarna <3 Anledningen till att jag behöver prata med henne är att de ska ta med bebisar hem från finland. Men jag behöver kolla exakt tid och plats när jag ska hämta dom.

Oh, nu kom jag på att jag har glömt en sak - jag måste ju tvätta buren också! Det får jag göra nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0