Killarna har flyttat nu

De finska killarna Baringo och Bogoria har fått flytta till Nermander. Är så himla glad att det var dit de fick flytta, för om det är någon jag litar på så är det Nermander! Jag kan inte tänka mig att han skulle gå och lämna dom till djuraffären eller avliva dom av någon dålig anledning... Så nu återstår det ju att se om de trivs med varandra bara!

Nu har jag alltså bara honor igen. Skönt med en råttbur bara, men de stökar ju som aldrig förr också ;-) Dom tycker väl att de kan kompensera för hanarna nu. Nu imorgon ska jag beställa tid för avlivning av Westmale också... Jag vill knappt tänka på det, men hon låter verkligen inte roligt längre. Vill ju inte heller att det ska gå så långt så att hon dör av lungödem eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0